Fundusze Polska Lubuskie EU Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne

Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC). W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.

Zapraszamy polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 7 marca 2024 roku o godzinie 09:00 polskiego czasu (CET).
Podczas szkolenia dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
  • jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
  • jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
  • jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.

Webinarium poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Łukasz Sosnowski, Adwokat.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 7 marca 2024 roku, do godz. 07:00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia przyjmowania aplikacji.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy:

FORMULARZ