Zakończyliśmy cykl szkoleń w ramach projektu Standardy Obsługi Inwestora w Województwie Lubuskim. Celem projektu jest podniesienie jakości obsługi inwestora poprzez objęcie kompleksowym programem szkoleniowo-doradczym JST w zakresie obsługi inwestora, w tym opracowanie i wdrożenie procedur współpracy z inwestorem oraz rozwiązań podnoszących atrakcyjność inwestycyjną.
W pierwszym etapie została przeprowadzona seria szkoleń dla pracowników JST uczestniczących w projekcie. W szkoleniach udział wzięła zarówno kadra kierownicza, jak i szczebla wykonawczego.
Tematyka szkoleń:
- Trening lidera
- Przygotowanie i prezentacja oferty inwestycyjnej
- Trening lidera
- Etykieta biznesu
- Prowadzenie negocjacji
- Umiejętność współpracy z przedstawicielami różnych kultur
- Standardy obsługi inwestora w samorządzie
- Savoir-vivre oraz protokół dyplomatyczny w biznesie
Drugi etap projektu – część wdrożeniowa, przewiduje opracowanie tzw. Pakietu dla JST, na który składać się będzie analiza inwestycyjna JST i lokalnego rynku pracy, doradztwo indywidualne eksperta, zdjęcia terenów inwestycyjnych z dronów, e-book promocyjno-inwestycyjny dla JST w 3 językach.