Polskie firmy na Workspace Design Show 2023

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w roli wystawcy w wydarzeniu Workspace Design Show 2023, które odbędzie się w Amsterdamie w dniach 11-12 października 2023 roku.

Workspace Design Show gromadzi wiodące studia projektowe i producentów mebli z całego świata. Podczas wydarzenia mogą one zaprezentować swoje innowacyjne produkty, rozwiązania i usługi dla nowoczesnych przestrzeni roboczych. Koncentrując się na najnowszych trendach, technologiach i projektach w przestrzeniach biurowych i komercyjnych, wystawa oferuje okazję dla profesjonalistów z branży do nawiązywania kontaktów, nauki i odkrywania nowych perspektyw biznesowych.

Wystawiając się na Workspace Design Show, firmy mają możliwość zaprezentowania swoich produktów zróżnicowanej i wpływowej publiczności, w tym architektom, projektantom wnętrz, zarządcom obiektów, specjalistom ds. zaopatrzenia i klientom korporacyjnym.

Udział w targach zapewnia:

  1. Wysoką widoczność marki: prezentację produktów i usług w specjalnej przestrzeni wystawowej.

  2. Możliwości networkingowe: spotkania z kluczowymi decydentami, influencerami i potencjalnymi klientami dzięki ekskluzywnym wydarzeniom i aktywnościom sieciowym.

  3. Ekspozycję marki: szeroko zakrojone kampanie marketingowe i promocyjne, aby zwiększyć widoczność marki przed, w trakcie i po wydarzeniu.

  4. Kontakt z liderami branży i spojrzenie na bieżące kierunki jej rozwoju: najnowsze trendy i wydarzenia w branży projektowania miejsc pracy dzięki udziale w licznych sesjach konferencyjnych i warsztatach.

Udział w targach NIE jest bezpłatny, jednak dla wszystkich polskich wystawców przewidziana jest specjalna oferta promocyjna w wysokości 300 euro za m2. Koszty logistyczne, tj.: spedycja towarów i materiałów reklamowych, ubezpieczenie osób i produktów, noclegów, wyżywienia itd. pokrywa przedsiębiorca.

Polski pawilon otrzyma własne banery z brandingiem w formie cyfrowej na stronie wydarzenia i fizycznej na terenie targów. Zostaną na nich umieszczone logotypy wszystkich polskich wystawców. Każda z wystawiających się polskich firm otrzyma indywidualny post na wszystkich kanałach social media wydarzenia, informujący o jej udziale w targach.

Więcej informacji i zgłoszenie uczestnictwa w wydarzeniu:

źródło